Blog2019-03-06T12:48:14+01:00

Blog

Jeg er personligt og professionelt dybt optaget af at styrke fortællingen om Det Gode Liv i Guldkantsdanmark.

Den er nemlig stadig underkommunikeret.

Derfor interesserer jeg mig naturligvis også for de dynamikker og tiltag, der kan udvikle Guldkantsdanmark: Erhvervsmæssigt, bosætningsmæssigt, turismemæssigt, uddannelsesmæssigt, jobmæssigt og infrastrukturelt.

Disse emner deler jeg viden om og holdninger til på denne blog.

1401, 2019

Verdensmålswashing – en pin med spin

By |Branding, Erhvervsfremme, PR|

Verdensmålswashing - en pin med spin En ny PR-bølge skyller ind over danske virksomheder, offentlige instanser og politikere. Du kan se den i reversen på mangt et jakkesæt – både på ministre i den bedste sendetid og til diverse nytårsreceptioner for erhvervslivet i provinsen: Den lille farvestrålende, runde

605, 2018

Fra trælastchef til LinkedIn-ekspert på ét år

By |Branding, LinkedIn, Personlig branding, Strategi|

Historien om LinkedIn-fænomenet Giovanni Nieses karriereskift er et skoleeksempel på vellykket personlig branding. Men det er også en fortælling om angst, mod og autenticitet. Om at ”pay it forward” – og om at elske sine fejl og sine kritikere. Af: Bjørn Voldbjerg Sørensen Er du en af de

2811, 2017

Dyrk jeres DNA & Kickstart Kernefortællingen

By |Ambassadører, Branding, Employee Advocacy, Kernefortælling, Medarbejderambassadører, Medfortællere|

Få en velfaciliteret udviklingsdag og en fornyet kernefortælling med hjem – klar til brug Fortællingen om jeres virksomhed har stor betydning for jeres forretning og jeres mål: Hvordan tænker og taler jeres kunder, leverandører og samarbejdspartnere om jer? Opfatter offentligheden jer som et troværdigt og unikt brand? Forbinder

2408, 2017

Kom i medierne og få nye kunder i din forretning

By |Branding, PR|

Presseomtale af din virksomhed er en hurtig og effektiv genvej til at få nye kunder. Især hvis din historie bliver bragt i de medier, som dine potentielle kunder følger med i. Måske tænker du, at det er svært at få presseomtale? Eller at din virksomheds historie alligevel ikke

908, 2017

Jeg gæsteblogger på danskekommuner.dk

By |Bosætning, Branding, Guldkantsdanmark, Kommunelobbyisme, PR, Tiltrækning|

Jeg har fået æren af at være gæsteblogger på Nyhedsmagasinet Danske Kommuners hjemmeside. Her har jeg fået et hjørne, der hedder Guldkanten kalder, kræver og kappes. Her blogger jeg om våbnene i kommunernes indbyrdes kamp om vækst, tilflytning, arbejdspladser og infrastruktur. Set med mine fagbriller, hvor perspektivet er

Seneste indlæg

Arkiver

Kategorier