
Jeg har fået æren af at være gæsteblogger på Nyhedsmagasinet Danske Kommuners hjemmeside. Her har jeg fået et hjørne, der hedder Guldkanten kalder, kræver og kappes.
Her blogger jeg om våbnene i kommunernes indbyrdes kamp om vækst, tilflytning, arbejdspladser og infrastruktur. Set med mine fagbriller, hvor perspektivet er PR, branding, kommunikation og interessevaretagelse.
Det betyder også, at jeg fremover udgiver mine kommunalspecifikke blogindlæg på danskekommuner.dk, men stadig øvrige blogindlæg her på min egen hjemmeside.
Jeg håber, du har lyst til at følge med begge steder.
Mine to første blogindlæg på danskekommuner.dk handler om den forkætrede Kommunelobbyisme og hvilke kommuner, der vandt PR-sommeren 2017.
Del gerne indlægget - vælg platform!
Verdensmålswashing – en pin med spin
Verdensmålswashing - en pin med spin En ny PR-bølge skyller ind over danske virksomheder, offentlige instanser og politikere. Du kan se den i reversen på mangt et jakkesæt – både på ministre i
Fra trælastchef til LinkedIn-ekspert på ét år
Historien om LinkedIn-fænomenet Giovanni Nieses karriereskift er et skoleeksempel på vellykket personlig branding. Men det er også en fortælling om angst, mod og autenticitet. Om at ”pay it forward” – og om at
Dyrk jeres DNA & Kickstart Kernefortællingen
Få en velfaciliteret udviklingsdag og en fornyet kernefortælling med hjem – klar til brug Fortællingen om jeres virksomhed har stor betydning for jeres forretning og jeres mål: Hvordan tænker og taler jeres kunder,
Kom i medierne og få nye kunder i din forretning
Presseomtale af din virksomhed er en hurtig og effektiv genvej til at få nye kunder. Især hvis din historie bliver bragt i de medier, som dine potentielle kunder følger med i. Måske tænker
Jeg gæsteblogger på danskekommuner.dk
Jeg har fået æren af at være gæsteblogger på Nyhedsmagasinet Danske Kommuners hjemmeside. Her har jeg fået et hjørne, der hedder Guldkanten kalder, kræver og kappes. Her blogger jeg om våbnene i kommunernes
Der er turisme i arbejdspladser
Der er arbejdspladser i turisme – det er vi vist alle klar over. Men der er også turisme i arbejdspladser. Og måske var det noget, vi der bor og arbejder i Guldkantsdanmark burde